onsdag 21 oktober 2015

ANDRAS INSTAGRAMBILDER SOM JAG ÄR TAGGAD I

Här kommer ett inlägg på bilder jag är taggade i på instagram, en-fakkin'-jooy och u r welcome.



Första bilden tog the most awesome Tilde på mig till ett skolarbete och andra bilden är från 2014 års första bakisbild med ett gäng bra jävla brudar.


En sexig bild i motljus från ett nattbad jag knappt minns pga 1-2-3 för många öl. Tydligen skrek jag att jag hatar killar så det ekade över hela sjön. Jag må bli för full ibland, men jag glömmer aldrig min ståndpunkt. 


Förra året var jag och mina grrrls utklädda till Sailor fakkin' Moon Crew. Jag var Sailor Jupiter. Hur spexiga bröliga killar än må vara (tillåt mig småle) i sina Borat-mankini-utklädnader varje år kommer de aldrig slå det här.

 

2 bilder med fokus på mitt kön. Fittpowah yeah yeah.

 

Och 2 bilder från L.U.S.A SPACEFEST som är en liten rymdfestival mitt ute i ingenstans.


 


1 gruppbild från förra årets midsommar och 2 stycken från årets.

 

2 brud-bilder från årets Greenfield Festival. Pluspoäng för fint väder, bra musik och brudar. Minus för självutnämnda DJ-killar som kallar sig DJ Lajf och spelar skitmusik som det smärtar att dansa till.

 

Jag och två snubbvänner.
 

2 bilder på mig i säng. ISN'T SHE LOOOOOVEEEELYYYYYYYYYY.

 

En solljusbild som är lika sann som en klyscha och en där jag sysslar med min favorithobby - sätta mig på män.

Och slutligen - en bild från i somras när jag ramlade ner för en trapp och slog mig fördärvad om mina långben. Min vän Edgar valde att föreviga ett av många gråtsessions denna kväll och Millan passade på att posera snyggt. Obsevera gärna hennes hand som är i mingel-pose med lillfingret pekandes utåt.


PUSS OCH KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

vem är den extremt heta tjejen nere i högra hörnet på sailor moon bilden? hälsa henne att hon får mig om hon vill :)

Fine - feminism & feels sa...

Så bäst bilder

lovisa sa...

fotogeniska person!!!